Wednesday, November 11, 2009

Kameira Phone

Orang selalu cakap: "Aku suka betul amik gambar yang best-best dengan phone." Alrite. Iyelah tu. Sendiri menilai dan memuji diri sendiri. Meh tengok aku ada apa dalam handphone. Kebanyakkan gambar aku snap di tandas perempuan, dan upskirt semasa menaiki escalator di shopping-shopping complex. NYAAANNN~


Ini adalah pintu jamban dalam library UNITEN yang ditulis "Surok". Sungguh kepelikan dengan statusnya sebagai library, yang mempunyai lebih banyak kamus per kapita dari tempat lain, eja "rosak" pun salah. Oh maybe jamban itu adalah khas untuk Surok, The Dinosaur Hunter. Adik tiri kepada Turok.

Two more after the jump.

Ini pula diambil kat parking lot COE UNITEN. Ntah siapalah Kamal yang dipuja-puja itu. Aku ada ramai kawan bernama Kamal yang pasti berbangga dengan gambar ini. Kamal Tabligh, Kamal Rempit, Kamalia, Kamalela dan Kamar Hatiku - Yantzen.


Ini pula adalah realiti kehidupan kini. Pasangan gei yang mengikuti budaya... budaya apa ya? Budaya Punk Rempit? Shuffle? Black Metal? Dengan pemakaian dan wajah yang sungguh ganas dan rambut berwarna planet marikh, tanpa segan silu mereka berpegangan tangan. Gei bawah umur.

Nak tau aku ikut budaya apa sekarang? Tak ikut mana-mana budaya pun sebab aku adalah Metal T-800 Model 101. Hastalavista, bebeh...

No comments: